wtorek, 28 kwietnia 2015

Placuszki z masłem orzechowym (bez glutenu i laktozy)

Jak wszystko idzie dobrze to zawsze pojawia sie moment, w którym wszystko sie zepsuje...Tyle wysiłku i zaangażowania poszło @#$%!  Od tygodnia nie mogę ćwiczyć, co odbija się na wadzę ale przede wszystkim na samopoczuciu...odezwała się stara przypadłość...problemy z kolanami...najmniejszy wysiłek kończy się płaczem...nawet zwykła pozycja stojąca kończy się bólem a brak dostatecznego krążenia powoduje puchnięcie nóg...Nie wiem ile to potrwa znowu...;( Muszę teraz pokonać barierę psychiczną i mimo ze nie mogę się ruszać to chociaż zadbam dostatecznie dobrze o swoja czystą miskę...bo przez kilka dni z powodu przygnębienia odbiło sie to na wadzę...wstawiam dziś zaległe przepisy..


Placuszki bez glutenu z masłem orzechowym i owocami...


Składniki 1 porcja dostarcza B/W/T      25,1/ 54,8/34,2 do ilości wliczyłam owoce


2 szt, jajo kurze 
40 g masła orzechowego
60 g kiwi
90 g  banana
1 łyż. mąki gryczanej
15 g płatków gryczanych
15 g płatków jaglanych


Płatki zalewamy niewielka ilości wody lub mleka jak wolicie i odstawiamy aż wchłoną całą ilość wody i napęcznieją.
Następnie dodajemy jajka i mąkę. Energicznie mieszamy.
Na patelni rozgrzewamy olej i smażymy placki większe mniejsze jak wolicie.

Na jeszcze cieple placuszki nakładamy masło orzechowe, które sie rozpłynie po placuszkach. Dodajemy owoce...







18 komentarze :

Ogrodolandia pisze...

Wygląda pysznie i pysznie się czyta :) Moje dzieci będą szczęśliwe, gdy dostaną taki obiadek :)

Unknown pisze...

Na pewno będą szczęśliwe, nawet dorośli powinni być szczęśliwi ja jestem zawsze gdy je widzę...

Unknown pisze...

Pięknie się prezentują! Do tego masło orzechowe- to nie może być niesmaczne :)

fitdevangel pisze...

Coś wspaniałego :D

healthymix pisze...

Pycha! Jutro robię na śniadanie ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

Płatki pod oczy piankowe pisze...

Wyglądają wybornie! Aż ślinka cieknie ;)

Katrina pisze...

Kurczę, jeszcze nigdy nie jadłam placków z masłem orzechowym. A wyglądają mega smacznie :)

Unknown pisze...

Oj tak...:-)

Unknown pisze...

Dziękuję...no nie może, nie może...:-D

Unknown pisze...

Dziękuję...chętnie juz wpadam...:-P

Unknown pisze...

Ja zawsze głodnajestem gdy widzę placuszki bym mogła jeść bez końca te czy inne ważne ze z masłem orzechowym...

Unknown pisze...

Poważnie...placki i masło orzechowe u mnie zawsze razem...musze wyleczyć to uzależnienie do masełka...:-)

Wyzw-ania pisze...

Uwielbiam placuszki na śniadanie, a pomysł z masłem orzechowym świetny!

Artur Nogalski pisze...

Wszystko w stylu naleśników i racuchów zawsze będzie mile widziane w moim brzuchu;p

Unknown pisze...

do spróbowania! <3

Magda C. pisze...

Świetne placuszki :)

FitHealthyLife pisze...

Prześlicznie się prezentują. Palce lizać :)

Unknown pisze...

wyglądają super, i ani grama cukru w przepisie! hurra koniecznie muszę spróbować :)

© Moje życie po trzydziestce , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena