środa, 25 listopada 2015

Ryż w sosie pomidorowym z kurczakiem

Mój dzisiejszy obiadek ryż w sosie do tego pierś na parze i duża ilość warzyw. Tak wyglądają moje "parowane" obiady.





Składniki na 1 porcję ( warzyw nie wliczam w obliczenia za wyjątkiem strączków)

Dodatkowo:

 Sos:100 ml przecieru pomidorowego bez cukru.
Ulubione zioła u mnie: lubczyk, rozmaryn, bazylia, cząber, chilli, słodka papryka, sól morska ząbek czosnku
Sałatka:  pomidor papryka zielona oraz cebula



Pomidory oraz paprykę kroję w grubą kostkę. Dodaje ser feta oraz cebulkę. Polewam oliwą z oliwek.

W rondlu podgrzewam przecier pomidorowy z ziołami dodaję groszek. Nie gotuje. Następnie mieszam razem z gotowym już ryżem.

Pierś z kurczaka obtaczam w ulubionych ziołach. Wraz z ryżem umieszczam w parowarze. Około 20 min.




1 komentarze :

Wyzw-ania pisze...

Ten kurczak wygląda jak z restauracji. Smaku mi narobiłaś!

© Moje życie po trzydziestce , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena