środa, 25 listopada 2015

Sałatka z kurczakiem






Propozycja na bardzo szybki obiad idealny do lunch boxa, do pracy czy tak jak w moim przypadku na badania do szpitala...Cały dzień dał się nam we znaki, bąbel wkurzony kopał jak opętany a przy badaniach trzeba bylo go motywować do poruszenia się za to miedzy jednym a drugim badaniem w poczekalni dawał mi popalić...Nie dziwię się bo też miałam dość...od samego rana do późnej nocy...
Dziś odpoczywamy...

Mam wrażenie od momentu zastosowania diety cukrzycowej jedyne co robie to stoje w kuchni i gotuje ;)
Przygotuje sobie coś pysznego, zjem odczekam godzinkę, zmierzę cukier i znowu trzeba zacząć coś przygotowywać na kolejny posiłek i tak w koło Macieju...

Moja propozycja to makaron z kurczakiem ale w formie sałatki...

Składniki na 1 porcję oczywiście tak jak zawsze warzyw nie wliczam w dzienne makro.

      Dodatkowo dodałam sałatę, paprykę pomidora, cebulę, sok z cytryny.



Pierś z kurczaka obtaczam w ziołach na pewno macie swoje ulubione kompozycję.
Ja w przygotowaniu obiadu używam parowaru, ale wy możecie przygotować zarówno makaron jak i pierś w sposób tradycyjny. Polecam jednak zaprzyjaźnić się z parowarem ;)

Makaron oraz pierś umieszczam w parowarze na około 15-20 min.

Warzywa rozdrabniamy, dodajemy makaron pokrojonego kurczaka. Całość skraplamy oliwą z oliwą i sokiem z cytryny.





2 komentarze :

Wyzw-ania pisze...

Wygląda bardzo smacznie. Wypróbuje do pracy. A z tym gotowaniem to może warto dwa posiłki na raz gotować.

Unknown pisze...

@slim size me Tylko obiady przygotowuje sobie na parze no chyba że jakieś mięsko na kanapkę i jeśli mam w planie jakąś dłuższą wyprawę na miasto... Bo tak to siedzę głównie w domu więc obiady przygotowuje na bierząco. ;)

© Moje życie po trzydziestce , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena