niedziela, 8 maja 2016

Fit serniczki z patelni

Jeśli tak jak ja jesteście miłośnikami sernika w każdym wydaniu ten na pewno przypadnie wam do gustu nie wymagają pieczenia i dosłownie po 10 min. możecie się nimi cieszyć...

Składniki: około 6 szt. wart. energetyczna dla całej porcji: 625 kcal. B 60/ W 53/ T 19

kostka sera u mnie pół tłusty około 250 gramów
1 jajko
3 łyżki mąki u mnie jaglana
szczypta słodzidła ja nie użyłam żadnego
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżka ziaren kakaowca


Kostkę sera rozgniatamy widelcem bardzo dokładnie. Białko ubijam, żółtko oraz mąkę z proszkiem do pieczenia dodaje do sera, na koniec ubite bialko. Dłońmi formuje placuszki i smażymy z obu stron.
I tyle. Smacznego ;)



1 komentarze :

Kamciss pisze...

Bardzo lubię takie placuszki. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :>

© Moje życie po trzydziestce , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena