niedziela, 8 maja 2016

Fit sernik


Kolejna propozycja mojego ulubionego ciasta w wersji fit. Bo czym by była kawka bez sernika.


Składniki: wartość energetyczna całej porcji: 695 kcal. B 79/  W  29/ T 30

250 gramów sera białego  u mnie półtłusty
3 jajka 
1 budyń waniliowy bez cukru
200 gramów jogurtu naturalnego ale może byc też serek naturalny homogenizowany
(słodzidło  ja nie używałam)
1 łyzeczka proszku do pieczenia

Białka ubijamy. Resztę składników blenduje na gładką masę. Na koniec dodaje ubite białka i delikatnie mieszam.
Pieczemy około 50 min. w tem 150 st.

Użyjcie malej blaszki bo inaczej tak jak mi wyjdzie wam bardziej omletowaty serniczek ale mimo to pycha.










1 komentarze :

Cukry Proste pisze...

Pysznie i bez wyrzutów sumienia;)

© Moje życie po trzydziestce , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena