poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Regeneracyjne śniadanie: omlet z tuńczykiem

Dziś poranek zaczęłam od 40 min. treningu siłowego nóg i pośladków i 15 min kardio...Dzisiejsze kardio ciężka sprawa myślałam że się nie zmuszę by dobrnąć do końca...Powtarzała sobie jeszcze 1 min i koniec ćwiczenia i tak 10 minut hahha i w końcu się skończyło...Także dzisiejszy dzień odhaczony i zaliczony na 5...Pupa pali ogniem, pot spływa i oto własnie chodzi w tej zabawie...

Ze względu że ćwiczę  głównie rano zaraz po przebudzeniu, robię to na pusty żołądek, mój pierwszy posiłek to po treningowe śniadanie głownie białkowe by zregenerować mięśnie...Głównie to koktajl białkowy ale niestety białko się skończyło ;) i czekam na dostawę także mój dzisiejszy posiłek białkowy to omlet z tuńczykiem.


Składniki na 1 omlet: posiłek dostarcza B/W/T  27/1,6/22,6 ( nie wliczam warzyw)

3 jajka
5 pieczarek
1/4 cukinii
zioła
30 gram tuńczyka
20 gram sera feta żółta Falvita
łyżeczka oleju



Pieczarki, cukinię kroimy podsmażamy na oleju. jajka roztrzepujemy dodajemy zioła i przelewamy na wcześniej usmażone pieczarki. Smażymy na małym ogniu pod przykryciem, aż wierz się zetnie..Przekładamy na talerz dodajemy tuńczyka i fetę...





6 komentarze :

Katrina pisze...

Ale smakowicie wygląda... :) aż zapragnęłam taki zjeść :D

Katrina pisze...

Wygląda pysznie :).. aż zapragnęłam taki zjeść :)

Unknown pisze...

jak dla mnie idealny na kolację :D

Dafne pisze...

Omlecik wygląda obłędnie! Będę na pewno często gościła u Ciebie na blogu.
Pozdrawiam, Dafne :)

http://bezglutenowi.blog.pl/

Magda C. pisze...

Świetne, pyszne śniadanie :)

FitHealthyLife pisze...

Zjadłabym takiego omleta :)

© Moje życie po trzydziestce , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena