niedziela, 19 kwietnia 2015

Omlet na Słodko

Kochani ostatnio w mojej kuchni rządzą te same produkty pewnie łatwiej by mi było mi wymienić te których używam niż te z których zrezygnowałam bo tych zakazanych jest naprawdę bardzo wiele..Natomiast staram się pomimo jednolitych składników przygotowywać różnorodne potrawy, bo są momenty w redukcji bardzo trudne, zwłaszcza że na każdym rogu czają się pokusy.

Najgorsze momenty są gdy mam dni wolne od pracy a pogoda nie zachęca do wychodzenia, wtedy po prostu obsesyjnie myślę o jedzeniu..co muszę kupić, co w jaki dzień przygotować do pudełek itp, istagram roi się od cudnych zdjęć osób takich jak ja redukujących wagę czy też budujących masę...wtedy pomimo tego że sekundę wcześniej coś zjadłam nadal odczuwam okropny głód...Dziś jeszcze się nie wyłamałam ale lekko przekroczyłam dzienne makro.

Podsyłam przepis na omlet na słodko kiwi możecie zamienić na owoce mniej węglowe...

Składniki 1 omlet

1 jajko
2 białka
20 gram płatków gryczanych
20 gram płatków jaglanych
30- 40 ml. mleka 
5 gram ksylitolu


Płatki moczymy w mleku około 5 min. następnie dodajemy wszystkie składniki mieszamy energicznie. Przelewamy na wcześniej rozgrzaną patelnie zmniejszamy płomień na minimalny i pod przykryciem smażymy aż wierzch się zetnie. Jeśli mamy dobrą jakościową patelnie to smażymy bez tłuszczu...











4 komentarze :

Foodmania pisze...

zdrowe pyszności!

Agnieszka pisze...

U mnie od jakiegoś czasu omlety rządzą na śniadanie. Bardzo lubię wersję z kiwi :)

healthymix pisze...

Omlety rulezzz!

Unknown pisze...

A ja po dziś dzień mam problem z omletami. Nie wychodzą mi ! Muszę kupić mniejszą patelnię i porządnie się tego nauczyć ;P

© Moje życie po trzydziestce , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena