środa, 28 grudnia 2016

Pierogi orkiszowe z ciecierzycą

Kochani mam jeszcze kilka zaległych postów do opublikowania, staram się jak mogę żeby to wszystko po ogarniać, ale ostatnie miesiące sa dla mnie dosyć zabiegane...Od Nowego roku wszytsko już się ustabilizuje i będę więcej czasu mogła wygospodarować dla bloga i dla was...

Zwłaszcza, że podpisałam dwie współpracę, ale o tym później.


Dziś mam dla was pierogi z mąki orkiszowej z farszem z cieciorki, smażonej cebulki oraz fety.

Składniki

Ciasto:
mąka orkiszowa
woda gorąca
sól

Farsz:
puszka ciecierzycy
2 małe cebulki
2 ząbki czosnku
1/3 opakowania sera typu feta
lubczyk, pieprz, tymianek


Do mąki wlewamy gorąca wodę ( musicie wyczuć ile wody jest potrzebne). Wyrabiamy ciasto.

Na patelni smażymy drobno posiekaną cebulkę oraz czosnek, dodajemy odsączona ciecierzycę oraz zioła. Chwilę smażymy. Odstawiamy do przestudzenia.
Następnie blendujemy z dodatkiem fety.

Formujemy pierożki i gotujemy.





© Moje życie po trzydziestce , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena